Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Milówka
- Postanowienia ogólne. Rozdział 1
- Wymagania w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości. Rozdział 2
- Rodzaj i minimalna pojemność pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości oraz na drogach publicznych, warunki rozmieszczania tych pojemników i ich utrzymywania w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Rozdział 3
- Częstotliwość i sposób pozbywania się odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z terenu nieruchomości oraz terenów przeznaczonych do użytku publicznego. Rozdział 4
- Inne wymagania wynikające z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami. Rozdział 5
- Obowiązki osób utrzymujących zwierzęta domowe, mające na celu ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi oraz przed zanieczyszczeniem terenów przeznaczonych do wspólnego użytku. Rozdział 6
- Wymagania dotyczące utrzymywania drobiu oraz zwierząt gospodarskich w tym futerkowych na terenach wyłączonych z produkcji rolniczej, w tym także zakazu ich utrzymywania na określonych obszarach lub w poszczególnych nieruchomościach. Rozdział 7
- Wyznaczenie obszarów podlegających obowiązkowej deratyzacji i terminów jej przeprowadzania. Rozdział 8
Regulamin przeczytać można Tutaj